Участь здобувачів вищої освіти у моніторингу освітньо-професійних програм «Тренер з видів спорту»
08 листопада 2022 р. о 15:00 на платформі Google Meet відбулося розширене засідання кафедри спорту і спортивних ігор, під час якого розглядалося питання «Моніторинг освітньо-професійних програм «Тренер з видів спорту» СВО «бакалавр» і «магістр» спеціальності 017 Фізична культура і спорт».
Серед учасників засідання були: декан факультету, науково-педагогічні працівники кафедри спорту і спортивних ігор, завідувачі кафедр факультету фізичної культури, випускники спеціальності 017 Фізична культура і спорт, роботодавці (представники ДЮСШ, керівники державних організацій, установ), представники інших ЗВО, здобувачі вищої освіти зазначених освітніх програм.
Така практика залучення студентства до покращення якості вищої освіти шляхом врахування пропозицій здобувачів та внесення змін до ОП на факультеті є традиційною. Це говорить про те, що наші ідеї та побажання цікаві для розробників освітніх програм, оскільки ми можемо критично оцінити освітній процес та наголосити на тому, чого нам не вистачає на даному етапі навчання.
Під час засідання обговорювали важливі питання щодо покращення нормативної бази із забезпечення освітнього процесу, врахування рекомендацій експертів Національного агенства, які здійснювали експертизу ОП «Тренер з видів спорту» СВО «магістр», результати анкетних опитувань стейкхолдерів та інше. Активними учасниками обговорення були і здобувачі вищої освіти, адже кожен з нас розумів важливість даного процесу для покращення якості надання освітніх послуг за програмами, відповідно до яких ми навчаємось.
Зокрема, студенти наголошували на можливості внесення змін до змісту робочих програм освітніх компонентів, які вони вже вивчили або будуть вивчати (Атаманюк А., Самусєв Д., Яцук І., Белянський Д., Сліпчук В.), або ж щодо формування соціальних навичок та внесення їх переліку до робочих програм та силабусів (Салманова А.), спрощення процедури перезарахування результатів навчання, отриманих шляхом неформальної освіти (Константинова Ж.), звернення більшої уваги на формування навичок самостійної роботи, демонстрування критичного та самокритичного мислення у межах внутрішньо-факультетських опитувань (Яблонський В.) тощо.
Хочу зазначити, що залучення здобувачів до покращення якості освітнього процесу та врахування їх думок є досить важливим у процесі підготовки висококваліфікованих кадрів у закладі вищої освіти. Враження здобувачів залишились досить позитивними, оскільки нам вдалось не лише взяти участь в обговоренні, але й поспілкуватись з потенційними роботодавцями та почути їхнє бачення моделі професійного тренера.
Владислав Яблонський, студент 4 курсу FKS1-B19 групи (факультет фізичної культури)