Відкритий інноваційний урок з фізичної культури для учнів 2-Б класу Кам’янець-Подільського ліцею № 14 за участю завідувача кафедри спорту і спортивних ігор ПРОЗАРА Миколи Володимировича, кандидата наук з фізичного виховання та спорту, доцента

29 квітня 2025 року завідувач кафедри спорту і спортивних ігор ПРОЗАР Микола Володимирович, кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент, провів відкритий інноваційний урок з фізичної культури для учнів 2-Б класу Камянець-Подільського ліцею № 14. Завдання уроку: «Вивчення техніки передачі м’яча двома руками зверху».

Урок складався з трьох традиційних частин: підготовчої, основної та заключної.

Підготовча частина включала шикування, привітання, перевірку готовності учнів до заняття. Урок відразу розпочався з хорошого настрою, оскільки Микола Володимирович навчив дітей вимірювати власний пульс, розповів про розміри волейбольного майданчика та правила поведінки під час уроку, які мали ігровий характер. Використавши різновиди ходьби, бігу, ЗРВ в русі та на місці, естафети та рухливі ігри, Микола Володимирович на високому емоційному фоні завершив проведення підготовчої частини.

Основна частина розпочалась із розповіді та демонстрації вірної стійки під час передачі м’яча двома руками зверху. Далі Микола Володимирович поділив усіх дітей на пари, давши кожній парі волейбольний м’яч. Спочатку діти по черзі виконували підвідні вправи, потім поступово підходили до роботи біля сітки. Вправи мали ігровий характер: діти працювали у стійці з м’ячами у парах, виконували кидки м’яча двома руками з-за голови по траєкторії, здійснювали котіння м’яча, зі зміною вихідного положення, здійснювали кидки м’яча двома руками з-за голови в майданчик, перекидали м’ячі через сітку, натомість інші учні мали їх зловити. Завдяки чітко побудованій структурі уроку, кожна дитина була залучена до активної участі. Під час вивчення передачі м’яча двома руками зверху діти виконували імітаційні та підвідні вправи, а потім спробували виконати декілька передач.

Заключна частина включала вправи на відновлення дихання, легке розтягування та підбиття підсумків. Учні поділилися своїми враженнями і подякували за цікавий та насичений  урок.

Урок відбувся у дружній, невимушеній атмосфері та став прикладом сучасного підходу до викладання фізичної культури для молодших школярів. Такий формат уроку не лише сприяє фізичному розвитку дітей, а й формує позитивне ставлення до занять спортом з раннього віку.