ОСОБЛИВОСТІ TIME-МЕНЕДЖМЕНТУ ПРОГРЕСИВНОГО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА

У рамках Програми підвищення кваліфікації «Удосконалення професійної компетентності науково-педагогічного працівника як запорука якісної освітньої діяльності в К-ПНУ» у якості спікера завідувач кафедри спорту і спортивних ігор, кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент Микола ПРОЗАР 08 лютого 2024 року провів зустріч зі слухачами (науково-педагогічними працівника К-ПНУ) на тему «Особливості time-менеджменту прогресивного науково-педагогічного працівника. Спікером даного заходу була керівник навчально-методичного відділу Наталія ГУДИМА.

У своїй доповіді Микола ПРОЗАР детально зупинився на видах роботи, які виконують науково-педагогічні працівники та поділився досвідом організації та планування власної діяльності.

Наприкінці наголосив на тому, що у менеджменті діють певні принципи ефективного використання часу, а саме:

– узгодженість (єдність між баченням і місією, ролями і цілями, пріоритетами і планами, бажаннями і дисципліною);

– збалансованість (гармонійний розподіл часу між особистим і професійним життям);

– зосередженість (зосередження на вирішенні важливих справ);

– людяність у відносинах;

– гнучкість (плани мають стати зручними та гнучкими для виконання і професійній діяльності);

– компактність (всі обрані інструменти тайм-менеджменту мають бути максимально портативними, що в цілому допоможе не втратити жодної важливої ідеї чи незавершеної справи).

Акцентував увагу слухачів на основних правилах «володіння» часом:

– планування робочого часу;

– виконання справ за пріоритетом;

– концентрація на чомусь одному;

– позбавлення від «пожирачів часу»;

– робити спочатку найважче;

– адекватне оцінювання своїх власних сил;

– мотивація.